A tréning adatai:

  • Programvezető: Kovács Tünde (www.kovacstunde.hu)
  • Helyszín: BIMBÓ 5 Oktatási Stúdió - 1022 Budapest, Bimbó út 5., 1. em. 1.
  • Képzési idő: 2 nap
  • Időtartam: 9-16 óráig
  • Időpontok: 2020. nov. 5., 6. (csütörtök, péntek)

A tematika:

  • Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
  • Hogyan működjünk együtt a különböző típusú ügyfelekkel
  • Személyes és a telefonos kommunikáció mikéntje
  • A szükséges információk megszerzése és rendszerezése a hatékony ügyintézéshez
  • Hogyan tájékoztassuk ügyfeleinket
  • Melyek az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
  • Hogyan kezeljük az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatásokat
  • A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra

Eredmény

  • Megtudják, hogy miként alakítsanak ki jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
  • Elsajátítják azokat a készségeket, amelyek az együttműködéshez és az ügyintézéshez szükségesek,
  • A megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására lesznek képesek, amelynek segítségével elérhetik az azonnali és tartós eredménynövekedést

Részvételi díj: 128.000 Ft/fő + áfa, amely tartalmazza az oktatási segédanyagokat.

Bimbó 5 Stúdió
1022 Budapest, Bimbó út 5., 1. em. 1.
Telefon: +36 30 688-7040
Web: www.bimbo5.hu

 

Jelentkezési lap További képzéseink