Professzionális ügyfélszolgálat tréning
A tréning adatai:
- Programvezető: Kovács Tünde (www.kovacstunde.hu)
- Helyszín: BIMBÓ 5 Oktatási Stúdió - 1022 Budapest, Bimbó út 5., 1. em. 1.
- Képzési idő: 2 nap
- Időtartam: 9-16 óráig
- Időpontok: 2020. nov. 5., 6. (csütörtök, péntek)
A tematika:
- Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
- Hogyan működjünk együtt a különböző típusú ügyfelekkel
- Személyes és a telefonos kommunikáció mikéntje
- A szükséges információk megszerzése és rendszerezése a hatékony ügyintézéshez
- Hogyan tájékoztassuk ügyfeleinket
- Melyek az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
- Hogyan kezeljük az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatásokat
- A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
Eredmény
- Megtudják, hogy miként alakítsanak ki jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
- Elsajátítják azokat a készségeket, amelyek az együttműködéshez és az ügyintézéshez szükségesek,
- A megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására lesznek képesek, amelynek segítségével elérhetik az azonnali és tartós eredménynövekedést
Részvételi díj: 128.000 Ft/fő + áfa, amely tartalmazza az oktatási segédanyagokat.
Bimbó 5 Stúdió
1022 Budapest, Bimbó út 5., 1. em. 1.
Telefon: +36 30 688-7040
Web: www.bimbo5.hu