A tréning adatai:

  • Programvezető: Kovács Tünde (www.kovacstunde.hu)
  • Helyszín: BIMBÓ 5 Oktatási Stúdió - 1022 Budapest, Bimbó út 5., 1. em. 1.
  • Képzési idő: 2 nap
  • Időtartam: 9-16 óráig
  • Időpontok: 2021. Előzetes megbeszélés alapján

A tematika:

  • Miként fogadjuk a panaszokat és reklamációkat
  • Hogyan irányítsuk az ügyfelekkel való tárgyalást, miként tárjuk fel a problémákat 
  • Hogyan tudjuk a valós panaszokat orvosolni, és megtalálni a lehető legjobb megoldást az ügyfél számára
  • Mit tegyünk, ha alaptalannak bizonyulnak a panaszok és reklamációk
  • Hogyan hangolhatjuk össze cégünk és az ügyfél érdekeit
  • Mikor és hogyan mondjunk nemet
  • Miként kezeljük az ismétlődő panaszokat, kifogásokat és reklamációt
  • Milyen módszerket alkalmazhatunk a hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés érdekében

Eredmény

  • A résztvevők megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb  megoldást
  • Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit
  • A megszerzett tudás rutinszerű alkalmazásának segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el

Részvételi díj: 128.000 Ft/fő + áfa, amely tartalmazza az oktatási segédanyagokat.

Bimbó 5 Stúdió
1022 Budapest, Bimbó út 5., 1. em. 1.
Telefon: +36 30 688-7040
Web: www.bimbo5.hu

 

Jelentkezési lap További képzéseink