A tanfolyam adatai:

  • Programvezető: Kovács Tünde (www.kovacstunde.hu)
  • Helyszín: BIMBÓ 5 Oktatási Stúdió - 1022 Budapest, Bimbó út 5., 1. em. 1.
  • Képzési idő: 2x3 nap + vizsga
  • Időtartam: 9-16 óráig

Modulok, időpontok:

  1. modul: Panasz- és reklamációkezelés tréning
  2. modul: Professzionális ügyfélszolgálat tréning
  3. modul: Ügyfélszolgálati levelezés tréning

A képzés vizsgával zárul (2020. dec. 16., szerda), a teljesítést oklevéllel igazoljuk.

A tematika:

1. modul: Panasz- és reklamációkezelés tréning

  • Hogyan fogadjuk a panaszokat és reklamációkat
  • Hogyan irányítsuk az ügyfelekkel való tárgyalást, milyen módon tárjuk fel a problémákat
  • Milyen módon orvosoljuk a valós panaszokat, hogyan találjuk meg az ügyfél számára a lehető legjobb megoldást
  • Hogyan kezeljük az alaptalan panaszokat és reklamációkat
  • Milyen módon tudjuk összehangolni a cégünk és az ügyfél érdekeit
  • Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  • Mit tegyünk, hogyan kezeljük az ismétlődő panaszokat, kifogásokat és reklamációkat
  • Mi a módszere a hosszú távú haszon elvének és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködésnek

2. modul: Professzionális ügyfélszolgálat tréning

  • Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
  • Hogyan működjünk együtt a különböző típusú ügyfelekkel
  • Személyes és a telefonos kommunikáció mikéntje
  • A szükséges információk megszerzése és rendszerezése a hatékony ügyintézéshez
  • Hogyan tájékoztassuk ügyfeleinket
  • Melyek az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
  • Hogyan kezeljük az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatásokat
  • A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra

3. modul: Ügyfélszolgálati levelezés tréning

  • A csoportmunka, mint hatékonyságjavító eszköz
  • Hogyan alakul ki a csoportmunka?
  • Hogyan szervezzük és irányítsuk a csapatmunkát
  • Mik azok a tényezők, amitől egy csoport csapattá válik?
  • Hogyan alakítsuk ki és tartsuk fenn a csapatszellemet
  • Mik lehetnek az együttműködés hajtó- és fékezőerői,
  • Hol van, és milyen a vezető helye a csapatban,
  • Az egyéniségek szerepe a csapatban,
  • Miként oldjuk meg a csapatmunka során fellépő problémákat?
  • Mitől függ a csapat teljesítménye?

Részvételi díj: 288.000 Ft/fő + áfa, amely tartalmazza az oktatási segédanyagokat.

 

Bimbó 5 Stúdió
1022 Budapest, Bimbó út 5., 1. em. 1.
Telefon: +36 30 688-7040
Web: www.bimbo5.hu

 

Jelentkezési lap További képzéseink