A tréning adatai:

  • Programvezető: Kovács Tünde (www.kovacstunde.hu)
  • Helyszín: BIMBÓ 5 Oktatási Stúdió - 1022 Budapest, Bimbó út 5., 1. em. 1.
  • Képzési idő: 2 nap
  • Időtartam: 9-16 óráig
  • Időpontok: 2020. nov. 5., 6. (csütörtök, péntek)

A tematika:

  • Milyen típusú levelezést alkalmazzon az ügyfélszolgálat - az egyes típusok jellemzői
  • Milyen ügyféltípus nak milyen jellegzetességei lehetnek az írásos kommunikáció során
  • Milyen érzelmi hatása (pozitív - negatív) van a stílusnak és a szóhasználatnak - ennek tudatosítása
  • A hivatalos levelezési forma miként lehet személyre szóló
  • Milyen legyen a hivatalos levél, mely részei vannak
  • Hogyan válaszoljon az ügyfélszolgálatos az ügyfelek kérelmeire milyen szempontok szerint a mérlegeljen
    - a jóváhagyó válasz
    - válasz részleges jóváhagyás esetén
    - milyen legyen a válasz elutasítás esetén
  • Milyen módon válaszoljon az ügyfélszolgálatos a panaszos levelekre az alábbi esetekben:
    - amikor jogos a panasz
    - amikor részben jogos
    - amikor jogtalan a reklamáció

Eredmény

  • Az ismeretek alkalmazásával fenntarthatják a jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
  • Az elsajátított készségek segítségével kezelni tudják a reklamációkat és panaszokat,
  • A megszerzett tudás rutinszerű alkalmazásának képességével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.

Részvételi díj: 128.000 Ft/fő + áfa, amely tartalmazza az oktatási segédanyagokat.

Bimbó 5 Stúdió
1022 Budapest, Bimbó út 5., 1. em. 1.
Telefon: +36 30 688-7040
Web: www.bimbo5.hu

 

Jelentkezési lap További képzéseink