Ügyfélszolgálati levelezés tréning
A tréning adatai:
- Programvezető: Kovács Tünde (www.kovacstunde.hu)
- Helyszín: BIMBÓ 5 Oktatási Stúdió - 1022 Budapest, Bimbó út 5., 1. em. 1.
- Képzési idő: 2 nap
- Időtartam: 9-16 óráig
- Időpontok: 2020. nov. 5., 6. (csütörtök, péntek)
A tematika:
- Milyen típusú levelezést alkalmazzon az ügyfélszolgálat - az egyes típusok jellemzői
- Milyen ügyféltípus nak milyen jellegzetességei lehetnek az írásos kommunikáció során
- Milyen érzelmi hatása (pozitív - negatív) van a stílusnak és a szóhasználatnak - ennek tudatosítása
- A hivatalos levelezési forma miként lehet személyre szóló
- Milyen legyen a hivatalos levél, mely részei vannak
- Hogyan válaszoljon az ügyfélszolgálatos az ügyfelek kérelmeire milyen szempontok szerint a mérlegeljen
- a jóváhagyó válasz
- válasz részleges jóváhagyás esetén
- milyen legyen a válasz elutasítás esetén - Milyen módon válaszoljon az ügyfélszolgálatos a panaszos levelekre az alábbi esetekben:
- amikor jogos a panasz
- amikor részben jogos
- amikor jogtalan a reklamáció
Eredmény
- Az ismeretek alkalmazásával fenntarthatják a jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
- Az elsajátított készségek segítségével kezelni tudják a reklamációkat és panaszokat,
- A megszerzett tudás rutinszerű alkalmazásának képességével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
Részvételi díj: 128.000 Ft/fő + áfa, amely tartalmazza az oktatási segédanyagokat.
Bimbó 5 Stúdió
1022 Budapest, Bimbó út 5., 1. em. 1.
Telefon: +36 30 688-7040
Web: www.bimbo5.hu